Pomoc skrojona do twoich potrzeb

Pomożemy Ci w sposób którego naprawdę potrzebujesz. Wszystkie nasze rozwiązania i usługi będą dopasowane do twojej praktyki i jej konkretnych problemów. My przeanalizujemy twój biznes a Ty zdecydujesz z czym potrzebujesz pomocy.

Przykładowy schemat współpracy

1
Darmowa Konsultacja

Podczas darmowej konsultacji będziemy mogli lepiej poznać twój gabinet, podpowiedzieć Ci jak rozwiązać najbardziej palące problemy, a także odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania

2
Analiza i Audyt Gabinetu

Przeprowadzimy analize Twojej kliniki i przedstawimy i wytłumaczymy Ci jej wyniki. Zlokalizujemy centra zysków i kosztów, przedstawimy analizę Twojej konkurencji i przedstawimy nasze rekomendacje, biznes plan i strategie kliniki

3
Szkolenia Personelu

Zanim będziemy mogli wprowadzać zmiany, zajmiemy się szkoleniem personelu. W zależności od potrzeb przeprowadzimy szkolenia dla recepcji, asystentek, higienistek i lekarzy. Przeprowadzimy też implementacje rozwiązań technologicznych oraz zainstalujemy i wytłumaczymy Ci działanie wszystkich programów

4
Implementacja Rozwiązań

Pomożemy Ci wprowadzić wszystkie niezbędne zmiany w życie. Możemy kontrolować Twój personel, przedstawiać Ci raporty, doradzać i trzymać rękę na pulsie

5
Ciesz się zyskami i rozwijaj dalej

Jeśli chcesz będziemy mogli Ci pomóc na codzień w zarządzaniu kliniką. Przejdziemy w rolę menedżerów i będziemy dbać o to byś mógł się cieszyć zyskami i miał czas robić to co dla Ciebie ważne

Przykładowy schemat współpracy

  • 1. Darmowa Konsultacja
  • 2. Analiza i audyt gabinetu
  • 3. Szkolenie personelu
  • 4. Implementacja rozwiązań
  • 5. Ciesz się zyskami i rozwijaj dalej

Przykłady naszych rozwiązań w zarządzaniu

bank-notes-budget-business-12619

Zwiększanie Rentowności

Dzięki przyjęciu naszych procedur i rozwiązań, Twoja klinika jest w stanie zwielokrotnić swoją dochodowość. Przeprowadzimy audyt, wskażemy potencjalne kierunki rozwoju i rozpoczniemy ich implementacje. Zadbamy między innymi o to by Twój gabinet dobrze wyróżniał się na rynku i miał ceny dopasowane do przyjętej strategii

accomplishment-community-service-diversity-1643326

Obsługa Pacjenta

Profesjonalna obsługa pacjenta jest dzisiaj dla gabinetów stomatologicznych świetną metodą by wyróżnić się na lokalnym rynku. Pacjent mocno zapamiętuje to jak był potraktowany, a nawet czy - ,,pani w recepcji była miła". Pomoże my Ci wprowadzić do Twojego gabinetu efekt WOW. Tak by każdy z Twoich pacjentów wystawił Ci świetną opinie w internecie i wrócił z rodziną.

zarządzanie przychodnią stomatologiczną

Zdobycie Pacjenta

Nieważne czy chodzi o zdobycie pacjenta i działania marketingowe czy pozyskanie pacjenta na konkretny rodzaj zabiegów - marketing dla gabinetów stomatologicznych to nasza specjalność. Wytłumaczymy Ci też jak prowadzić swojego pacjenta pierwszorazowego, jak upewnić się że nowy pacjent pozostanie już w Twojej klinice. Zajmiemy się pracą być ty mógł się cieszyć zyskami.

Skontaktuj się z nami już teraz!

Zadzwoń do nas lub napisz. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i umówimy darmową konsultacje!

  • 660 191 867
  • kontakt@qubikconsulting.pl